reklama

Star Wars III - už nechcem o demokracii ani počuť!

Slušný film, podľa očakávania. George Lucas nie je extra režisér a prísť s niečím novým, ako sa mu to podarilo pred 28 rokmi, je ťažké. Ale slušný film. Až na to, že je americký. (nasledujúci krátky text nie je o filme samotnom)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Sloboda a demokracia - tie slová mi už slušne lezú na nervy. Pred pätnástimi rokmi bol ich význam (u nás) iný. Dnes sa účelovo pichnú všade, kde sa spolu nachádza viac slov. Nahoršie na tom je, že Američanom sa to stále očividne páči. Asi slobody a demokracie nemajú dostatok. Alebo sú blbí. Alebo hrdí. Alebo ich to už tiež nezaujíma, no už si zvykli a odvyknúť si je ťažké. Alebo sme blbí my a nerozumieme im. No v každom prípade ma pri sledovaní filmu v kine nadvihovalo na sedadle pri každom kŕčovitom použití slov S&D. Veď vyjadrovať sa dá aj inak, aby to všetci pochopili. Teda všetci okrem Amíkov. Tým to treba zrejme polopatisticky vysvetliť. Ináč proti nim nič nemám. Len mi kazia zážitky z filmov. Keď raz budem riditeľom Zemegule, tak im to vysvetlím. Názorne a jednoducho.

Radovan Kríž

Radovan Kríž

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý zamestnaný človek z Bratislavy, zaujímam sa o všetko a hlavne o hudbu.ANNOCRON - moja osobná stránka Zoznam autorových rubrík:  HudbaKultúraSpoločnosťSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu