reklama

Dnešné prekvapenie

Každý deň sa niečo deje, no nie každý deň nás niečo prekvapí. Mne sa to však stalo dnes pred obedom. Klasické pracovné predpoludnie, kým mi neprišiel zaujímavý mail.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Istá pani (alebo slečna?) sa ma jednoducho, jednovetne opýtala, či som sa nenarodil 18.4.1980. Jednoducho, jednovetne som jej o dpovedal, že som sa narodil pár dní pred týmto dátumom a zakomponoval som aj otázku na dôvod jej zvedavosti. Veď koho môže zaujímať presný deň môjho narodenia?

Z jej odpovede bolo jasné, že všetko, čo som tipoval ako možnú príčinu nie práve bežnej otázky, bolo na hony vzdialené od prostej, skoro poetickej pravdy. 18.4.1980 sa totiž narodila jej sestra a mama priniesla z pôrodnice domov poistku na meno Radovan Kríž. V nemocnici sa stal zrejme omyl, ale papier s mojim menom (ak ide naozaj o mňa) majú stále doma, dokonca občas prídem aj do reči - pevne verím, že iba v dobrom a v rámci vtipu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A je to zvláštny, možno príjemný pocit. Kým sa to nevysvetlí ináč.

Radovan Kríž

Radovan Kríž

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý zamestnaný človek z Bratislavy, zaujímam sa o všetko a hlavne o hudbu.ANNOCRON - moja osobná stránka Zoznam autorových rubrík:  HudbaKultúraSpoločnosťSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu